måndag 16 november 2009

Helgen som gick.....

Helgen som gått har vi haft fullt upp (suprise) i fredags kom min lilla bebis och hälsade på, men han är ingen stor fantast av mig kan jag säga....så fort jag tog i honom så skrek han som om hans sista tid va kommen men så fort Mike tog honom så låg han i hans famn och mådde hur bra som helst han till och med somnade *SUCK* men men jag hann snusa lite på honom i alla fall....Lördag hade vi sovmorgon och sen en mysig frukost med barnen, efter det va det lite shopping som gällde och sen hem för Patric hade samling med innebandyn 16,30 (ja han hade match det va ju helg liksom) med p-97, den matchen vann dom ;D

Efter att jag kört upp Patric till samlingen åkte jag och hämtade mamma för hon skulle komma till oss och käka lite middag eftersom papsen va borta på möte hela dagen....så det vart middag och lite vin mmm så gott och till det va det dansbanskampen hej och hå vad vi sjöng i soffan jag och morsan hahaha
I söndags va det fasters lilla älskling som fyllde hela 3 år så det va lite kalas med tårta och presentutdelning....utav mig, mike och barnen fick han en heldag med bio och mcdonalds på lördag och det ska bli kul....

Snart är det hemgång och mys med familjen eller mys och mys vet jag väl inte det är ju läxläsning och tvätt och matlagning ja ni vet...

Kramar

Cina

Inga kommentarer: