måndag 23 november 2009

Bio

God morgon!!!!
Helgen som gått har varit kanon....i fredags va vi hos våra vänner och åt god mat och hade mycket trevligt sällskap, kvällen slutade vid midnatt eftersom vi skulle upp tidigt på lördagmorgon....
Vi hämtade fasters älskling kl 11 på lördag för avfärd till kista centrum, han fyllde ju år förra helgen och av oss fick han en heldag på kista med bio och McDonalds, tänk vad ett litet barn kan vara nöjd med det enkla egentligen....
När vi kom till kista började vi med att äta lite lunch och oj vad han åt den lille hahaha men det är klart är det McDonald´s så är det....och efter det så bar det iväg upp till bion där du skulle se filmen upp!! men om det är årets film det kan jag nog inte hålla med om jag tyckte att den va sisådär måste jag säga men men vi har sett den i alla fall....


Det va första gången som Oliver va på bio men han ser ut att gilla det i alla fall och allt gick jättebra tills det va en kvart kvar av filmen då ville han gå ut, så faster och han gick ut och satte oss och vänta på dom andra....sen åkte vi hem och han somnade rätt gott i bilen....TACK OLIVER FÖR EN MYSIG LÖRDAG!!!!

Igår söndag så va det lungt, barnen städade sina rum och vi småplockade eller som Mike skulle sagt flyttar saker från ena sidan till den andra hahaha ja lite så va det....

Idag åker barnen till sin pappa *suck* nu är det två låååånga veckor tills dom kommer och det känns som alltid jättelångt tills jag får se dom.....

Nu ska jag snart börja jobba

Kramar

Cina

Inga kommentarer: