måndag 11 maj 2009

WOW 11/5-09

Herre min lilla skapare vilken helg *phu* äntligen över och jag överlevde YIIIIIIPPIIIII!!!!!!
Nu har då ÄNTLIGEN Emelie blivit konfimerad, allt gick jäääääätte bra och det va en kanon rolig konfirmation inte alls så traditionell och tråkig som dom brukar vara....konfirmanderna hade satt ihop en teateruppsättning och det hade dom gjort kanon bra....hennes fest efteråt vart sååå lyckad....vi va hos hennes mormor och morfar (ja min mamms och papps) och dom hade gjort sååå fint hemma och fixat och donat och som dom sprang för sitt stora barnbarn, ja jag hjälpte också till så ja satt inte och rullade tummarna om ni tror det....presenter fick hon också och det va smycken i alla dess former, pengar, kläder, prydnadssaker ja allt mellan himmel och jord och oj så glad hon blev....bilder på hela kalaset kommer senare i eftermiddag/kväll eftersom jag inte hunnit tömma kameran....Åhhhh vilken stolt mamma ni har här kan jag säga *snyft* hon är ju såååå himla vuxen nu *gråterenskvättavstolthet*

Så vad händer idag och i veckan då??? Jo idag åker barnen till sin pappa *suck* nu blir det lungt i två vekcor framöver....eller i alla fall idag för i morgon kommer dom till oss igen hihi då ska patric på golfskola och vi andra ska golfa under tiden....Pappa fyller år i veckan så har ni nått förslag på vad man kan köpa till en blivande 59 åring så kom med förslag....

Nej nu ska jag nog börja jobba ;)
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Skönt att det blev bra, SOM ni stressade, inte bra för hjärtat.
Kul att hon oxå blev nöjd.

Hm present till pappsen, 59 år, hm, Teaterbiljetter, ijuförsig ganska dyrt men oftast väldigt uppskattat.
Min pappa önskar sig bara strumpor å det är ju bra trist.

Kanske presentkort på Båthuset, där är det ju sååå gott liksom.
Återkommer om jag kommer på något mer.
Kramkram

C´s sa...

Sabina:
Ja allt vart jättelyckat men oj så trött jag är kroppen....känns som jag sprungit ett maratonlopp (vilket jag ALDRIG skulle göra)men nu får jag ju vila några dagar...Tack för tipsen, det där med båthuset lät ju jätteintressant jag har själv inte varit där någon gång...
Kramar på dig