onsdag 6 maj 2009

Onsdag 6/4-09

Hallå på er alla
Nu va det ett tag sen vi skrev nått men här kommer en liiiiten uppdatering i alla fall....

* Valborg= firades med lillebror och hans familj
* Lördag dag= golf i bålsta (gick jäääätte bra för patric)
* Lördag kväll= mammsen och pappsen kom på middag
* Söndag= förbereda inför en jobbvecka med tvättning osv
* Måndag= Jobb, patric hade fotbollsträning
* Tisdag= Jobb, emelie hade träning i kyrkan inför konfirmation på lördag, patric hade golfskola
* Onsdag= Jobb, patric har fotbollsträning, vi ska shoppa present till emelie

Ja så långt har vi kommit denna vecka *pust* det är mycket som ska fixas inför Emelies konfirmation på lördag....tur att man har världens bästa mamma och pappa som hjälper till...

Nä nu ska jag fixa lite inför shoppingen hmm vad ska man köpa till en blivande 15 åring som har allt???? NÅGRA FÖRLSAG????

Kramar på er så länge
//Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ge henne en stjärna i himlen som är döpt efter henne=)
Det har hon väl inte??
Låter som om jag ska avråda mina som korvar från att komfirmera sig;)
Ha det fint å glöm inte att andas ibland.
Kramkram

C´s sa...

Sabina:
Tack för tipset....nu ska jag försöka leta reda på en sån...jo jag försöker andas emellanåt men just nu är det liiiiite mycket men på lördag vid 13 så hyperventilerar jag nog hahahaha
Kramar