fredag 8 maj 2009

Fredag 8/5-09

HJÄLP!!!!
Hur kan det vara så mycket att fixa med inför en konfirmation??????????? Nu har vi i alla fall inhandlat en present, köpt nya skor, ny klänning, beställt maten (eller ja pappsen hjälpte till där), beställt öl (där kommer lillebror in i bilden), beställt hårfrissa (där kommer bästa Nattis in i bilden) och servetterna är inhandlade.....vad är kvar att göra då?? jo följande: handla tallrikar, dukar, vin....ja och vad ska göras då??? jo det här ska göras: åka och handla i eftermiddag, åka till mammsen och pappsen och lämna av allt och duka, lämna Patric på äventyrskalas, lämna Emelie i kyrkan, fixa middag, kolla av kläder som ska användas i morgon, ladda kameran ojojoj ja känner mig liiiiiite stressad men inte alls så farligt faktiskt *phu* i nog med det på söndag har patric borta match....hmm den här helgen är ju borta innan den ens har börjat....

Nä nu måste jag fixa det sista innan älsklingen kommer och hämtar mig
Hmm ja får återkomma när jag har mina sinnesfulla bruk i ähhh ja bruk helt enkelt

Kramar
Cina

1 kommentar:

Fresia sa...

Ojoj. Hoppas allt gick bra Cina och att dottern blev nöjd med presenten.

Nu får du försöka vila i veckan!!

kramen