fredag 15 maj 2009

Äntligen!!!

FREDAG!!!!
Nu har vi kommit till veckans slut och det känns sköööööönt....känner mig fortfarande lite sliten efter Emelies konfirmation men men nu blir det ju lite vila i helgen eller ja på söndag i alla fall hihi ni vet vi som inte gör nått har helt plötsligt helgen bokad (hmm det va länge sen vi hade nått bokat) i dag ska vi till min älskade mamma och pappa (det känns fortfarande lite konstigt att säga det i en och samma mening, dom va ju trots allt skilda i 20 år innan dom fattade att dom hörde ihop) och grilla och dricka vin/öl och spela spel det ser jag fram emot....

I morgon lördag ska vi till våra älskade bästa härliga vänner och grilla ja innan det ska vi hjälpa till med öhhh ja va det nu va....Söndag ska vi (om vädret håller i sig) spela lite golf och slappa eller ja det sista brukar det bli lite lite av men i alla fall...

Vad har hänt mer i våra liv då??? Jo jag vart ju varslad den 16 april och har nu fått veta att jag kommer att bli uppsagd (ja hela gänget här för dom ska flytta verksamheten) så det känns inte riktigt som att det blir en sån härlig semester att se fram emot men varför vara negativ jag är ju inte ensam om det... *kavlaruppärmarnaochspottarihänderna* nu ska här sökas jobb eller är det någon där ute som bara vill kasta ett jobb på mig så varsågod *öppnararmarnaochtaremot*

Pappsen fyllde ju år igår och det va en härlig tillställning med god mat och gott dricka och presenten han fick va det här:


Ja en poolbar vart det sååå härligt att kunna ligga i poolen i sommar och ha drickan svalkande och nära...(nej tjejen ingick inte)

Nu ska här jobbas och fixas och snart hemgång

Kramar på er och gör inget som jag inte skulle gjort nu i helgen!!!!

Cina

2 kommentarer:

Fresia sa...

Vad tråkigt Cina att bli uppsagd! Tror du att du får lätt att hitta nytt jobb eller blir det bökigt för dig?

Du får gärna hälsa pappa så här lite i efterhand:)
kramen till dig

C´s sa...

Fresia:
Ja det är alltid tråkigt men nej jag är så pass duktig på det jag gör så det ska inte bli några problem och skulle det bli det så får jag väl bli lyxhustru hihi
Klart jag hälsar från er...
Kramar