onsdag 20 maj 2009

Onsdag 20/5-09

God morgon
Ja då är det snart liiiite ledighet framför oss....jobbar idag som vanligt och sen ledig en dag för att sen jobba halva fredagen....och på fredag bär det iväg till tyskland på en liten shoppingtur hihi det ser jag fram emot...

Igår va vi till Skepptuna och golfade eller Mike golfade jag gav upp efter tre hål det va en tuff bana och lååååååång men jag fick en skön promenad och jag såg ju bra ut när jag gick där med min fina golfbag....hur som helst så vart det en 4 km lång promenad och det va skönt för det va ju kanon väder igår....

Ikväll ska vi iväg och fylla upp kylskåpet det är rätt tomt där i just nu och då menar jag verkligen tomt vi har ingenting hemma....så det blir till att fylla på med lite basvaror i alla fall...

Lite senare ska vi sätta oss på våran inglasade altan och bara mysa, och kanske ta ett glas vin...(när vi sitter på våran mysiga altan brukar det se ut så här)


Jo då vinglasen är halvfulla så det går ingen nöd på oss hihi

Nu ska jag nog göra lite nytta så vi kan få en mysig kväll

Kram på er

Cina

1 kommentar:

Sabina sa...

Ser ju hur mysigt ut som helst=) Vi borde oxå shoppa lite, man får alltid leta ihop något här, surt.

Ha en toppen helg å simma lugnt på fredag.
Kramen