tisdag 19 maj 2009

Tisdag 19/5

God morgon på er!!!
Hoppas att ni mår bra där ute....själv är det kanon eller ja så bra det kan bli i alla fall...saknar solen och värmen men den kommer hoppas vi...

Helgen flöt på bra med en trevlig middag hos mammsen och pappsen i fredags där min älskade mamma höll låda hahaha ja hon är bara för goooo när hon dricker ett eller ja ett par glas vin och du mammsen du ska INTE shotta på bailys men det kanske du har lärt dig nu hahahaha

Lördagen tillbringade vi hos våra älskade vänner, vi hjälpte till i deras trädgård med lite trädgårdsarbete...Mike fick använda motorsågen (jo han va överlycklig, som ett litet barn på julafton) för att ta ner alla töjor och det va rätt många...själv planterade jag och fixade lite med maten...det va en jättemysig dag/kväll även om vi kände oss lite slitna och åkte hem redan vid 22-tiden....

Söndag ja det va en slappar dag...solen lyste och det var rätt skönt ute så vi åkte till sigtuna och gick strandpromenaden det var helt underbart....

Måndag var en vanlig jobbardag, på kvällen åt vi jättegod mat som ni ser här ;)

Det va spenatinbakad torsk och massa god sallad mmm mumma

Ikväll vet jag inte riktigt va det blir men det visar sig...

Ta hand om er

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Värsta hälsotallriken, bra jobbat där=)
Du hade jag vetat om att ni var hos grannarna så hade jag kommit över och beskådat allt trädgårdsarbete=) HEheehe jag är bra på att ha koll på andra som jobbar;)
Nåja nästa gång kommer ni givetvis förbi här och talar om att ni är där:)
Ha en finfin helg nu.
Kramkramkram

C´s sa...

Sabina:
Japp ibland så överträffar jag mig själv även om jag INTE är någon salladsmänniska så va det gott faktiskt hahaha
Jaaaaa självklart ska jag berätta nästa gång vi är där eller vi gör så här att nästa gång vi är där så åker jag förbi och tutar då vet du när det är dags att gå hahaha
Ha nu en kanon skön ledighet
kram kram