torsdag 14 maj 2009

Födelsedag 14/5-09

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA....idag fyller min älskade pappa hela 59 år....så ikväll blir det god mat och god dricka igen hihiJo men visst är han fin min älskade pappa....massa kramar till dig på din dag....

Presenten är inhandlad så nu väntar jag bara på att få gå hem och krama om honom ordentligt...
Vill passa på att gratta svärfar i efterskott, han fyllde hela 61 år i tisdags så jättegrattis till dig med Per hoppas din dag blev bra även om vi nu inte kunde närvara tyvärr ;)

Massor av kärlek och kramar till våra fina, underbara pappor
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Jenny sa...

GRATTA HONOM FRÅN MIG OCKSÅ!

kram kram tjejen!

Sabina sa...

Ja å från mig me=)
Grattis grattis!
Kramkram

C´s sa...

Jenny:
Klart jag gjorde gumman
Kramar på dig

Sabina:
Klart att jag kom ihåg att gratta även från dig....
Kramar