onsdag 29 februari 2012

Full fart!!!

Ja helgen som gick firade vi Mike på lördagen och på söndagen så firade vi svägerskan, båda hade ju under föregående vecka fyllt år... På lördagen bjöd vi på smarrig lasagne i härligt färgglada formar som vi inhandlat på grossisten i upplands väsby (verkligen ett ställe jag kan rekommendera) vet inte om man ser färgerna så bra men gott vart det i alla fall...

Söndag var en slappardag till stor del, vi firade svägerskan med lite gott fika och sen åkte vi och handlade massa mat eftersom vi nu har alla barnen igen...sen avslutade vi kvällen med att hyra en kanon bra film!!!

I måndags kom P hem från sin pappa och i går hämtade jag E som varit i växjö med en kompis...Jag och E åkte till väsby centrum för lite mor och dotter tid hmm det slutade med en inköpt tröja tyvärr så var E lite hängig och hade ont i halsen så vi köpte med oss lite fika och åkte hem och slappade...P var på sportlovspalatset med en kompis sen hade han träning...

Idag jobbar jag för att sedan vara ledig resten av veckan, chefen fick ju för sig att ha ett möte under sportlovsveckan, ja det märks ju att hon inte har småbarn hahaha äh det har ju inte jag heller...det kan vara rätt skönt att dela upp ledigheten också så mig gjorde det ingenting... Lite senare idag kommer Mikes barn till oss för att fira lite sportlov vi får se vad vi hittar på för något kul att göra...

Nej nu jobbar jag på lite så jag kan få åka hem även om det blir en sen dag idag!!!
Ta hand om er
Kramar
Cina

Inga kommentarer: