onsdag 22 februari 2012

Otur helt enkelt...

Ja man kan inte säga så mycket om gårdagen annat än det var tur att älsklingen inte fyllde år då!!!

Mike åkte till liljeholmen och tränade efter jobbet, själv åkte jag hem och började förbereda maten (ja jag vet att det är Mikes grej nu men jag ville göra ett försök till)det vart fisk i ugn och ris...när kl började närma sig 18 ringde jag och kollade vart han var och då fick jag höra både det ena och det andra, stackarn hade kört ner i ett hål i vägen och fått punka och fälgkorset gick inte att använda i bilen så han fick ringa Stefan som fick komma och hjälpa honom inte nog med det så hade en olycka hänt vid solna så det stod still på motorvägen...Stackarn var hemma först vid 19,30 men då hade jag maten klar i alla fall och vi åt och sen somnade jag på soffan IGEN!!! Just nu är jag så vansinnigt trött så det finns inte, ska börja ta mina vitaminer igen tror jag...

Hur som helst så vart det en tidig kväll, ikväll ska jag till svägerskan på tupperware party (det var typ 100 år sen jag var på ett sånt senast) och sen ska jag hem och mysa ner mig i soffan med älsklingen och en kopp the tror jag jo så får det nog bli....hoppas han dag blir bättre än gårdagen!!!

Nu är det dags att jobba lite, tog ju sovmorgon i morse och det var jätteskönt men nu är det time att sätta lite fart...
Ha en underbar onsdag
Kramar
Cina

Inga kommentarer: