torsdag 23 februari 2012

Tupperväääär...

Igår vart det en seeen kväll men det gjorde inget eftersom jag hade trevligt sällskap av bästaste svägerskan (som hade tupperware), N var även där och det är alltid skönt att ses...fick ju skjuts hem av henne så annat vågar jag ju inte säga hahahaha

Mike har mått lite sisådär några dagar, på lördag är det ju tänkt att vi ska fira honom med lite god mat, god dricka och lite sällskapsspel med familj och vänner men det verkar som vi får ställa in det hela för han mår lika tjyvens idag som igår även om inget är bestämt ännu det kan ju gå över vilket vi hoppas....

Ikväll är det dags för TVÄTTSTUGAN igen *suck* det suger verkligen att man inte har en egen tvättstuga, jag saknar den jag hade i rosersberg när man kan tvätta lite då och då och inte samla på sig en veckas tvätt för att sen stå där i flera timmar men men så är det...

I morgon är det fredag hörrni YIPPI ska bli skönt att få några dagar ledigt, helgen kommer bjuda på middag som jag skrev tidigare och sen bara slappa på söndag för på måndag kommer barnen hem...sportlovet firar vi lite som vi känner för tror jag, badar, bowlar, fotboll, handboll, skidåkning ja vi får se vad vi orkar när vi vaknar på morgonen...jag kommer dock inte vara ledig hela veckan men några dagar ska jag allt ta...

Nu laddar vi för helgen ;o)
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Trodde i te det fanns tuperware längre. Var jätte länge sedan jag gick på ett sådant party, men det är ju bra skit såatte.

Hoppas han piggar på sig ordentligt så ki kan ha lite fekke.

Japp snart helg, lajki!!!

Kraaaaam

C´s sa...

Hahaha nä det var faktiskt evigheter sen jag var på ett (ja förutom igår då) men visst har dom bra grejer dock lite dyrt tycker jag men men

Jo vi hoppas han blir bra framåt kvällen så planerna inte går helt åt fanders...

Hääääärligt med helg ;o)

Hoppas ni får en underbar helg och ett bra sportlov!!!

Kraaaam