fredag 24 februari 2012

Härliga fredag ;o)

Ja vad ska man säga, det är äntligen fredag och såååå skönt även om det står storhandling på "attgöralistan" ikväll men det är det värt....

Igår sprang jag upp och ner i tvättstugan *suck* finns det verkligen något som är mer tråkigt än att tvätta????
Men det är jäkligt skönt när det är klart hehe

Till middag vart det något som var evigheter sen jag åt men som är sådär barnsligt gott ibland det vart nämligen
hamburgare, stekt lök, pommes och rödvinssås (jag är ju ingen ketchup tjej så jag hoppar över det om det finns annat att välja på)såååå himla gott det var!!!!

Idag vet jag inte vad jag ska trolla fram men det får bli någon god köttbit och kanske bakad potatis och en härligt fräsch sallad hmm ja det lät inte fel, men först ska vi som sagt upp och storhandla så har jag osis blir det väl donken...

Vad som händer i helgen??? Ja det visar sig ;o)

Ha nu en kanon fredag för det tänker jag ha!!!
Kramar
Cina

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa du var verkligen duktig som tvättade upp kläderna. Trisst men måste göras men du var så klart extra duktigt som gjorde det denna gång. Du skulle använt vår tvättstuga i stället så skulle det varit närmare och lättare. Men nu är det gjort och det är skönt. Ser fram mot helgen... /Mike