tisdag 21 februari 2012

Skadad!!!

Ja igår fyllde Mike år så jag tänkte att jag skulle överraska med en god middag ;o) och ni som känner mig vet ju att matlagning är inte min starka sida... men här ser ni att grönsakerna i alla fall vart skurna snyggt och prydligt!!!
Men som vanligt när det gäller mig så hände en liiiiiten olycka, jo det var nästan så att ambulans vart tillkallad eftersom jag nästan skar av mig fingret, hela livet passerade i revy (ähh heter det så) ja ni förstår ju själva när ni ser bilden hur allvarligt det va!!!!!

Hur som helst så klarade jag av att färdigställa middagen även om jag nästan svimmade 17 gånger och för att inte tala om smärtan, hmm det här med matlagning får nog Mike fortsätta med, ska jag bjuda på något så köper jag något färdig som man kan micra bara ja så får det bli...

Annars vart det en lugn kväll med god mat och god efterrätt!!!

Nu ska jag jobba på lite men vi hörs senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: