måndag 20 februari 2012

Födelsedag!!!

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAA idag fyller älsklingen 42 år ;o) så ikväll blir det middag och presentutdelning....

Helgen som gick var lugn och skön, lördagmorgon började jag med att gå upp till Valsta sim och sporthall för att simma några längder, det vart 10 st, och Mike åkte till Liljeholmen och tränade med Stefan...Efter lite träning på morgonen åkte jag och våldgästade mina päron och snodde åt mig lite fika...kvällen käkade vi lite gott och sen tog vi en promenad till lillebror och svägerskan för några timmars umgänge...när vi skulle gå hem så vräkte det ner av snöblandat regn så när vi kom hem var vi som två dyngsura katter, det gick verkligen att vrida ur mössa och jackan...

Söndag var lugn och skön, gjorde i stort sett ingenting och det va härligt!!!

Nej nu ska jag jobba på så jag kan åka hem och fixa god middag och födelsedagspresent!!!!

Ha nu en underbar dag
Kramar
Cina

Inga kommentarer: