tisdag 6 mars 2012

Update!!!

Ja hörrni det är nu två år sedan min gbp operation och här sitter jag idag hela 49,1 kg lättare det har varit en lååång resa men det var det helt klart värt!!!

Förra torsdagen och fredagen var jag ledig och hade härlig tid med mina barn, vi hann med läkarbesök och framför allt bowling *ler* och det gick ju KANON!!!! Vem som vann??? behöver ni ens fråga MOHAAAAAA
Helgen gick rasande fort, fint väder och jag och Mike fick lite egen tid med Emelie och det händer typ ALDRIG...

Idag har jag haft en kanon möte på morgonen och nu jobbar jag på för att lite senare åka och kolla på Patrics fotbollsträning...helgen som kommer är fullbokad som vanligt när det gäller oss, Patric har hemma match på lördag med handbollen och jag har även äran att få stå i kaffeterian YIPPI...

Nä nu avrundar jag för nu, måste få lite gjort också ;o)
Kramar
Cina

Inga kommentarer: