fredag 9 mars 2012

Fin besök ;o)

Till middag igår snickrade jag ihop fylld falukorv och potatismos hepp så gott det vart!!! M skötte tvätten och sen vart det en kaffe innan det bar av till rosers för Patric hade fotbollsträning mellan 20-21...under tiden han tränade så tänkte vi ta en promenad i dom gamla hooden och vips så fick vi ytterligare en kaffe ;o) det vart nämligen så att min gamla styvfar fick ett besök av mig och M huuur kul som helst och snacka lite skit och träffas det är ju allt för sällan...nu har vi dock bestämt att vi ska komma över och grilla när vädret tillåter och det ser jag fram emot jätte mycket!!! Tack snälla Ronny för kaffet!!!

Väl hemma hade klockan slagit 22,00 så det va bara och få i säng P och E kom samtidigt hem från jobbet (ja hon jobbar extra) och dom somnade helt ovaggade kan jag säga hehehe

Idag blir det en tidig dag eftersom Mikes minsta kommer och jag ska möta upp dom på tåget någon gång mellan 14,30-15,00 sen blir det en lugn kväll hoppas jag, hmm kom precis på att det är ju träning för P fast ikväll är det handboll ja ja det är ju inte jag som ska springa och det är ju en himla tur hahaha

I morgon börjar vi dagen med fotbollsmatch för Patric och sen ska han iväg på handbollsmatch, Emelie ska iväg på tjejmiddag så lördagkvällen blir lugn med mello och lite gott snacks till en sovandes Patric i soffan kan jag tänka mig ;o)

Nu ska jag ialla fall jobba vidare och ladda inför ikväll
Ha nu en underbar dag!!!
Kramar
Cina

Inga kommentarer: