måndag 12 mars 2012

Resumé

Ja här kommer en sammanfattning av hur helgen försvann...
Lördag började vi med en tidig frukost eftersom Patric skulle spela sin första fotbollsmatch för säsongen, hann stod första halvlek sen snodde jag honom och åkte vidare till handbollen där han spela hela matchen dock vart resultatet lite väl dåligt så vi pratar inte mer om det men fotbollsmatchen vann killarna!!! I vikingahallen hade Patrics lag hallansvar och jag stod i cafeterian mellan 12,30-14,45 och när det var dags att lämna över till nästa föräldrar började matchen så den hann jag se från läktaren...vi har hemma vid 16,30 och då vart det middag och sen mellofinalen med alla kidsen, Emelie åkte iväg på tjejkväll men hon var med en liten stund i alla fall...Mike åkte iväg med dom små på lite andra äventyr!!!

Söndag vart en lugn och skön dag, tvättade lite och åt en tidig middag...kvällen avslutade vi med chokladpudding MUUUUUUUMS...

Idag åker barnen till sin pappa *suck* kommer vara tomt och tyst hemma nu i ett par veckor men sen är det full fart igen ;o)

Snart ska jag bege mig hemåt till snabeldraken och göra ett ryck, det behövs verkligen städas hemma nu, damtussarna bråkar med varandra om den bästa platsen nämligen och det är inte mycket plats att bråka om då kanske ni kan förstå hur det ser ut hemma!!!

Vi hörs senare
Kramar
Cina

Inga kommentarer: