onsdag 7 mars 2012

Gääääsp

Ja jäklar i min lilla låda så trött jag är idag!!! Fast jag var inte ensammen om det kan jag säga, hela familjen ville sova länge idag, och nu tror ni att vi försov oss men ack så fel ni hade, vi var helt enkelt bara trötta idag!!!

Jag äter mina vitaminer som jag ska och känner att det är nog det som saknats för jag känner mig lite piggare eller så är det så att ljuset helt enkelt har kommit för att stanna ett tag (hoppas vi i alla fall)!!!

Fick för mig att åka och kolla på Patrics fotbollsträning igår kväll UTAN skidbyxorna hmm va det en bra idé??? NEJ jag tror jag fick köldskador, herre j"#/ar så kallt det var, i morgon är det skidbyxor och ja hela paketet som gäller när jag ska till fotbollsplanen...fick reda på att Patric ev skulle spela match på lördag och det är ju jättekul...men är det inte lite skojsigt det här med fotbollen, varje säsong börjar med att föräldrar sitter med skoteroverallen och mössa och vantar och kängor för att sen på mitten av säsongen i stort sett bara sitta i linne och shorts och för att sen avsluta säsongen som man började den dvs med maaaaaassa kläder!!! Är verkligen fotbollssäsongen såååå lång eller har vi helt enkelt såååå korta somrar??? Ja nu drog jag iväg lite i tanken här hur som så ska det kläs på bra mycket i morgonkväll men innan det hoppas jag på en mysig kväll med la familja där vi ska försöka tvätta lite tror jag för nu börjar tvätten krypa ut från badrummet själv...ja vi får se vad som orkas och hinns med först har jag i alla fall ett maratonmöte med THE BOSS, det ska ju planeras en workshop....

Nu dags för lunch tror jag eller en kaffe i alla fall ;o)

Kramar
Cina

Inga kommentarer: