tisdag 29 september 2009

Tisdag 29:e September

Hej!
Jaa nu har mer än halva veckan gått,(jo jag vet det är bara tisdag än, men första dagarna är ju tyngst), dagarna går fort, blir kyligare på mornarna oxå, fast Torsdagen förra veckan var nog kallast, har för mig att det var då jag fick skrapa bilen och mätarn stod på -3 grader...
Burr...
Har varit mycket på Carinas jobb nu i dagarna, men hon får ju göra en massa och dessutom hoppa in och sitta i växeln för det är för lite personal, så nog räcker det till och blir över för henne, vill ju dock hon ska ha ork och glädje kvar då hon kommer hem till lilla mig, försöker och vill ju att hon ska orka vara den gulliga och goa fina tjej hon är även då hon är hemma igen, så hoppas det blir bätre för henne då det bir mer klart om flytt eller ej, och som timmis eller ej eller vad som händer???
Joo hon è goo då hon è hemma oxå men menar att det är tråkigt då det è massa skit, strul och oklarheter på jobbet, och en viss del tas ju hem vare sig man vill eller inte...
Åhh då è det ju tur hon har mig som finns där som stöd och kan växla tankarna med, jaa jag den där gramiga och goa lilla nallebjörnen...

Själv jobbar jag vidare med Pågen, men faan att bröd kan vara så tungt... jag è lite slut i kroppen då dagen è slut...
så antingen è man gammal eller så har man tacklat av och blivit klen helt enkelt...
Annars har det varit bra och skönt hemma, idag blev jag bjuden på middag smakade hur bra som helst.
Får se vad mer som bjuds i kväll...*Blink...
Jaa man hoppas ju...*Ler...

Just det jaa, nu är ju Patric och Emelie hos sin papps, så det är väldigt lungt, nästan skrämmande lungt, saknar nästan lite ljud och rörelse...


Jajja det var det om hänt, nu è det dags att fixa kläderna i tvättstugan så bi får ha en riktigt skön bra och trevlig kväll...
/Mike

Inga kommentarer: