söndag 13 september 2009

Utmanad!!!!

Jag fick denna utmaning av Sabina så det är väl bäst att göra denna ;D
Det handlar om att jag ska beskriva hennes blogg med ETT (1) enda ord hmm hon gör det inte lätt för mig men visst jag väljer ROLIG ähh nä förresten jag säger nog INTRESSANT hmm nä vänta lite här nu jag säger nog att hennes blogg är BÄST!!! japp så får det bli...

Denna utmaning skickas till alla er som läser, beskriv min blogg med ett enda ord (lättsomenplätt) skriv det i kommentarsfältet

Kramar

1 kommentar:

Sabina sa...

Eftersom du ändrade om dina ord till BÄST så beskriver jag din blogg som ROLIG, otroligt rolig. Jag skrattar nästan alltid när jag läser om era upptåg.
Ex Mike och bilen, Alla P-Böterna;) Osv osv.
Tack för en bra blogg helt enkelt, om man ska säga ngt som är liiiiite neggo så är det väl uppdateringen, den kommer liiiite för sällan;)
Ingen press.
Kraaaaaaaaaaaaaaaam