onsdag 23 september 2009

Bra dag!!!

Ja idag är det en bra dag...med en kille som har utegångsförbud så är det faktiskt rätt lungt och stilla...Emelie va upp till hallen och kolla de på handboll igår och nu lutar det åt att hon ska börja träna igen och det känns också bra, jag tycker ju att det är skönt när barnen har nått att göra även om skolan går före allt...

Idag ska vi titta på hus men det är nog mest för att vi är nyfikna och inte så mycket annat, det ligger nämligen i samma område som lillebror bor i...annars är det jobb och jobb som gäller just nu är jag på jobbet mellan 7-17 så det blir rätt långa dagar men det funkar, nästa vecka ska en jobba kompis komma hem och ev sova över (pga ändrade familjeförhållanden så ställer man ju upp, har ju varit i samma sits själv) och det ser jag fram emot, sitta och dricka lite vin och snacka skit en hel kväll det va evigheter sen jag gjorde med någon tjejkompis...

Nä nu ska jag jobba vidare, jag behövde bara en paus i arbetet
Kram på er
Cina

Inga kommentarer: