onsdag 23 september 2009

Äntligen

Ja då är det kväll och jag ska precis ta mig en kopp the.....

och vad dricker man då för the om inte mitt alldeles egna hihi

Nu sitter jag i soffan och har ruskigt ont i axeln men det går nog över med lite massage och lite värktabletter....

Nä nu har min älskade vattenkokare kokat färdigt mitt vatten, hörde precis hur den slog av eller jag älskar ALLA mina röda hushållsapparater

Nä nu ska jag nog gosa lite med Patric som precis har kommit hem från träningen och sitter nu nyduschad i soffan här bredvid mig och bara längtar efter att få gosa med mamma...

Ha nu en bra kväll

Kramar Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men vilken sötis Patric på bilden;) Framgick det varför denna sötis hade utegångsförbud??
Lik sin mor är han iaf, men det är ju båda kidzen;)

Är Mikes barn något hos er??

Snygga röda hushållsmaskiner du/ni har, vi är på jakt efter nytt nu när vi flyttar, rött e snyggt.

Ha en bra dag.
Kramelikram

C´s sa...

Haha ja visst är han söt min lilla pojk...nä det framgick inte varför han fick utegångsförbud men har man gjort satyg då jäklar i min lilla låda får man stå för det också....

Mikes barn är inte hos oss något

Jag älskar mina röda maskiner (chilli serien obh nordica) jag har även brödrosten i den och det är så jäkla snyggt med rött det blir liksom lite färg i köket då...

Hoppas du mår bättre nu
Kram kram