söndag 20 september 2009

Söndag

Ja tänk va helgerna går fort...
Lördag började med en lagom tidig frukost, Mike jobbade så han hade åkt redan vid 5 på morgonen, vid 10,30 skickade jag patric till samlingen eftersom dom skulle spela 2 hemma matcher i fotboll....
Kl 11 kom lillebror med familj för att se Putte spela och jäklar va duktig han va...dribblade som värsta Zlatan...andra matchen stod han i mål...jag förstår inte varför mina barn har en förkärlek till att vara målvakter hmm kan det vara ärftligt????

Efter matcherna som slutade med en förlust och en vinst (den matchen patric stod i mål i den vann dom hihihi) så gick vi hem till oss och åt lunch med lillebror och hans familj och när vi sitter där och äter och pratar så vipps så har Mike och Tommie bestämt att jo vi ska äta middag i hop och spela lite spel vilket jag tyckte va en jättebra ide....

Så dom åkte hem och Mike fick gå och sova en timme och Putte gick ut med polarna och Emelie skulle iväg och bowla med sina kompisar så ja som vanligt så va dom hemma och jag och Mike fick åka själva....tänk att dom är så stora så dom klarar sig själva...ja om det nu inte va för att dom va så himla mörkrädda förstås men då har dom ju varandra...fasters gullunge var hur pigg som helst när vi kom och det riktigt lös bus i ögonen på henne hihi


Idag söndag ska vi titta på nästa match då patric ska spela med 99:orn men som tur är så är det hemma och precis bakom vårat hus så det blir till att gå och titta på den matchen snart...hoppas på vinst idag för han ska stå i mål....

Nä nu ska här fixas och trixas lite innan matchstart som är kl 13
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Lycka till Patric idag oxå;)
Kul att ni umgår så mycket med brorsans familj=)
Kramkram

C´s sa...

Det gick så där kan jag säga med fotbollen i söndags men men man kan inte alltid vinna....Ja vi har så himla kul ihop så vi umgås jättemycket faktiskt...
Kram på dig och hoppas du mår bättre nu