lördag 26 september 2009

Helg

Ja då har halva helgen gått *suck*
Gårdagen va mycket trevlig, allt började redan på jobbet där jag sprang på allas våran Sabina som jag inte sett sen i somras och sen fortsatte kvällen med shopping på maxi (vi och ALLA andra som fått lön) sen systemet och sen hem och äta god middag med familjen och bara mysa...det sjöngs en del i alla möjliga tonarter men kul va det i alla fall hahaha

Idag började vi med fotboll i bro för Patric och hans 98:or, tyvärr vart det storstryk i säsongens sista match men men dom gjorde så gott dom kunde och hade väl inte riktigt domsluten med sig eller va sägs om en klar hands i målområdet och domaren dömmer bollen som inspark!!!! eller när patric la en jättebra hörna som motståndarlaget sparkar över målet då dömmer dommaren inspark IGEN!!!! ähh ja ja jag är ingen expert men det lilla jag kan så ska det inte vara så i alla fall...nåja pojkarna tog det inte så hårt så va väl inget att bråka om....

Nu sitter jag med ett glas vin och bara slappar i soffan, i morgon är det städning och tvättning som gäller för på måndag åker tyvärr barnen till sin pappa i två veckor igen *suck* det är inge kul att ha dom borta....

Hoppas ni alla har en bra kväll där ute
Kramar
Cina

Inga kommentarer: