torsdag 1 oktober 2009

Första dagen i oktober

Ja då har vi hunnit till oktober, vi närmar oss med stormsteg jul och allt va det innebär....
Idag är det rimbo marknad som vi tyvärr inte ska gå på annars har det varit en tradition att gå på den med barnen och mamma och pappa och så träffar man ju alltid halva släkten där och massa gamla kompisar men som sagt idag hoppar vi över den....

Mike är ledig idag så vi får se vad han har hittat på när jag kommer hem, jag har beställt en tre rätters middag av min älskling men vi får se om han fixat det, han är lite som barnen nämligen att han "ska bara"

Om 20 dagar fyller lillebror år hmm vad ska man hitta på till honom då??? han fyller iofs inget märkvärdigt men ändå jag ska försöka komma på något kul till honom, kanske nått till huset nu när dom kommit i ordning och allt, appropå det så måste jag tacka lillebror och svägerskan för en underbar middag igår...jag bjöd över mig och mike bara så där och dom va inte alls sena med att hänga på så vi fick en jättegod fiskgratäng och kokt potatis MUMMMMMS tack ännu en gång för det va så himla gott!!!!

Idag blir en sen dag igen, usch jag känner mig trött och sliten men det i morgon är det ju FREDAG!!!!! kan det bli bättre ;D

Nä nu ska här jobbas
Kram på er
Cina

Inga kommentarer: