tisdag 20 oktober 2009

Mulet, Grått, Höst!!!

Hösten är här!!!! Ja hur otroligt det än är så har den kommit med stormsteg....det är grått, mulet och småregn mest hela tiden just nu...Men jag klagar inte för jag gillar att sitta inne i höstmörkret med tända ljus och mys under flisfilten..

Idag är det träning för Emelie på handbollen och sen är det läxläsning för hon har prov i morgon i fysik hmm undra vem som ska förhöra henne hahaha ja ja det får Mike göra för just fysik va inte min starka sida...
Patric hade sin innebandy träning med fys igår och jag hade en liten kille som va helt slut när han kom hem, han somnade ovaggat när kl va 21...

Nu ska jag ta en alvedon för min värkande axel och sen ska jag ta en kaffe (thank good för att java finns) sen är det bara och gå tillbaka till verkligheten..

Ett stort grattis till "lillsyrran" som äntligen köpt hus!!!!! Hoppas ni kommer trivas

Kramar
Cina

2 kommentarer:

Jenny sa...

"lillsyrran" that would be ME!!
tack snälla du, det känns helt fantastiskt!
Om du är nyfiken (såklart du är!!)
så kan du gå in på hemnet och glutta på det.
jönköpingslän, tranås, villa, Klosterås.
Går på moln just nu! hihi.
kram kram och gratta Tommie i efterskott från mig!

C´s sa...

Jenny: Jaaa det är du....såg att ni skulle till mäklaren idag och jag hoppas allt går bra....Kramar "syrran"