måndag 12 oktober 2009

Jobb dax!!

God morgon på er!!!
Ja helgen har bara sprungit iväg och det är en himla tur för idag kommer mina älskade BARN hem Yippi!!!!

Helgen som gått har vi haft fullt upp (förvånad eller hihi).....ifredags hade vi mys hemma med lite vin och god mat....lördagen började med att lillebror ringde och ville komma på morgonfika vilket vi uppskattade jättebra....fasters lilla älskling kom och kramades även Leija va med och hon fick busa av sig med Mike....
När dom åkt så gjorde vi oss i ordning för vi var ju bjudna på middag hos våra bästa vänner....middagen hade jag beställt så jag visste vad det skulle bli (tyvärr hade jag inte med någon kamera så det blir inga bilder) smördegsinbakad kassler och potatis MUMMS...Tack Nattis och Roger för en jättemysig kväll med spel och god mat och god dricka....Vi sov även kvar hos dom eftersom vi fick jättegott vin till maten mmmm

Söndag va det husvisning och sen bara mys och nu är det snart dags att börja jobba och sen ska jag hem och gosa med mina barn....

Kramar på er
Cina

Inga kommentarer: