torsdag 29 oktober 2009

LJUST!!!!!

Jo så är det, liiiiite ljusare på morgonen när man åker till jobbet och det är sååå skönt....tyvärr så blir det ju mörkare tidigare på kvällen och det är ju ingen höjdare men men lite tända ljus och en härligt sprakande brasa så blir ju mysfaktorn ENORM och väger upp det mörka....

Idag är det som vanligt jobb som gäller och sen ikväll blir det en låååång promenix med älsklingen, kanske ska låna min älskade Leija lite ;D

Men först ska vi se vad jag får till middag idag, det jag fick igår va ju en riktig höjdare...smördegsinbakad kassler och härligt fräsch sallad till mmmm sååå gott det va kan jag säga....synd att det inte finns något kvar då hade jag delat med mig NOOOOOOT hahahaha

Nu ska här jobbas lite innan jag får gå hem

Kram

Cina

Inga kommentarer: