måndag 19 oktober 2009

Måndag igen!!!

Ja då är det måndag igen, det känns som veckorna bara består i måndagar och fredagar...

Helgen som gått har jag legat dunderförkyld och nerbäddad i soffan, idag är det lite bättre men långt ifrån bra...

I fredags va patric i slagsmål i skolan *suck* att det inte tar slut är det inte det ena så är det det andra...men Mike slutade tidigare och åkte hem och pratade med patric och sen åkte dom upp till skolan för som alla vet så är man alltid två i en tango!!!!!!

Hur som helst så har det varit rätt turbulent på jobbet och det mesta känns skit just nu men men det är väl bara och bita i det sura äpplet och göra det bästa av det hela om man nu kan det vill säga...jag vet att jag inte brukar vara den mest negativa person men just nu vill jag inget annat än hitta nytt boende och bara få vara...vinna någon miljon på lotto (ja ja jag vet att man måste spela för att vinna) och kunna ägna mig åt något kul....

Nä nu ska jag väl göra nått bra av allt det här
Ta hand om er
Kramar
Cina

Inga kommentarer: