tisdag 20 mars 2012

Weekend!!!

Tisdag idag, veckans absolut minst "villhadag" om tisdag skulle försvinna från almenackan skulle den inte saknas ett dugg!!!

Hur som helst så gick helgen i ett rasande tempo även om vi inte gjorde något speciellt vilket var kanonskönt, fredagkväll = mys på hög nivå, lördag = promenad, spontanmiddag hos lillebror, promenad, mys i soffan, söndag = byta däck hos mamsen och papsen, tvätta, filmtittande, mys i soffan... Ja så kan man lätt sammanfatta helgen som gick...

I morgon ska jag på något som heter "Kryddparty" ser fram emot att få smaka och köpa massa olika kryddor och marinader nu när grillsäsongen drar igång, på fredag är det tupperwareparty hos bästaste N men det blir lungt jag är ju chaufför ;o)

Lördag kommer bli en dag i pysslets tecken, balkongen ska pimpas och det kommer bli i rosa och grönt ska visa bilder på söndag OM jag blir klar... Mike ska få sätta upp tavlor och lite hyllor inte så jättemycket men lite i alla fall OM han inte jobbar vill säga för då måste jag fixa det själv MOHAAAAAA nu blir han orolig det kan jag lova det är ju inte så att man släpper mig och en borrmaskin lös hur som helst men vaddå han kan ju det här med att spackla och måla och laga hål ;o)

Söndag då ska vi ut till mamsen och papsen på söndagsmiddag men det var tydligen ett lite krav för att få lite god mat, trädfällning står på schemat nämligen innan maten serveras men det blir bra, jag säger till HUR Mike ska göra och sen får han utföra det jo så får det bli, man är ju inte chef för ingenting hehe

Måndag kommer äntligen barnen tillbaka och som jag saknar dom just nu... Emelie ska ju spela JSM i helgen i norrköping och Patric har både handboll och fotboll hoppas nu att det går kanon för båda två!!!

Nu kör vi på så vi kan lägga den här dagen till handlingarna!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh nää inget rosa...resten går vi se... En sak är säkert iaf, det är att det blir helg... /Mike

C´s sa...

Hahaha joooo rosa och grönt blir det...Jättefint kommer vi att få!!!