fredag 16 mars 2012

Fredag och mys som väntar ;o)

Gooood morgon mina vänner!!!
Då har det blivit fredag och som jag har sett fram emot det, det har varit en lång vecka med lite äventyr som dock resulterade i typ ingenting vilket var bra...

Helgen som står för dörren kommer vara lugn och stillsam, ska nog våldgästa käraste mamsen och papsen men eftersom mamsen är lite krasslig så får vi se hur mycket hon orkar...barnen är hos sin pappa så i morgon ska vi börja lördagen med soooooovmorgon ;o)

Igår avslutade vi torsdagen med världens goaste middag (som jag dessutom hade fixat) fisk, ris och äggsås MUMMS!!!

Ikväll blir det ett glas vin och mys i soffan med älsklingen...

Ha nu en underbar helg!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Yeeeeej nu kunde jag läsa ;) tack!!
Låter som en kanon helg. Skulle dock hålla mig ifrån Mansen om hon är risig!!!

Kraaaaaaam å trevlig helg!

C´s sa...

Hahaha så bra... Jo det blir nog ingen middag hos päronen i alla fall kanske en snabb fika på söndag...men annars kommer helgen bara att vara lugn och skön!!!

Kraaaam