fredag 23 mars 2012

Städtanten Cina är i farten...

Nu jäklar ska ni få höra, igår när jag kom hem så satte jag fart och jäklar så jag for runt där hemma... Fram med skurmedel och sen hade jag fixat badrummet, det riktigt lyste om det, sen tog jag fram dammtrasan och började damma av allt från tavelramar till skänken och byrån och efter det så tog jag fram det stora artelleriet och det var
dammsugaren så klart och efter det så bäddade jag rent i sängen... Fasen så skönt det är när man är klar med allt och det luktar så där rent och gott!!!

Efter allt städande så unnade jag mig en riktig delikat middag, vad sägs om och till det en kall
Ja så såg min torsdag ut ;o)

Idag har jag inge folk på jobbet så det blir till att sitta i växeln hela dagen, sen ska jag på tupperwareparty ikväll och i morgon ska jag pimpa balkongen!!! Men innan allt kul så har jag som sagt massa jobb att göra så nu kör vi på tycker jag...

Kramar
Cina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa...visst är du skönt då det är gjort, vet hur det är... /Mike

Sabina sa...

Duktiga du!!!
Ätrevlig helg å du, det blir mycket rosa på ballen va ;)
Mohahaha.

Kraaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha klart det blir MYCKET rosa, Mike ska ju jobba i helgen så han kan inte vara med och styra ett dugg utan när han kommer hem på lördag då är aaaaaaaallt klart det gillar vi ;o)

Trevlig helg
Kraaaam

RealExams sa...

nice blog post and looking forward to reading more. Great blog. looking forward to read more.thanks for sharing this post.