fredag 16 mars 2012

Varför????


Jag måste vara det dummaste som går i ett par skor ibland (eller rätt ofta, beror ju på vem man frågar)
Jag är ju som dom felsta vet här Gastric Bypass opererad sen två år och har gått ner rätt mycket, i och med operationen så har man svårt att äta och dricka vissa saker och jag har lite problem med att äta ägg... jag börjar må illa och får kramper i magen men är det något som är såååå jä"#la gott som ett hårdkokt ägg på en smörgås??? svaret är NEJ det är helt underbart gott, kan jag äta det??? NEJ jag får en enorm smärta i magen och sen mår jag illa så jag vill spy kaskader jo så är det faktiskt...
Så vad gör jag till middag i går (som iofs var helvetiskt gott) jo äggsås BRA DÄR CINA!!!! Vad gör jag med dom överblivna äggen jo jag skickar med Mike och tar med mig själv till jobbet och har precis tryckt i mig en äggmacka hmmm HUR TÄNKTE JAG NU???? VARFÖR LÄR MAN SIG INTE????

Behöver jag säga att jag svettas som en gris, mår illa som en bäver och snörvlar som om jag hade influensan just nu hmm men fan så gott det var hörrni ;o)

Tjingeling
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men ååååå stackars. Av ägg alltså. Ja vi är ju olika förstås. Jag kan äta ägg, men gillar inte gulan så jag äter liksom bara visan och det funkar.
Stackare. Har ni någonstans där du kanske kan lägg dig en stund tills det släpper???

Hoppas det går över fort.

Kraaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha jodå vi har vilorummet men det är ju så typiskt mig att trycka i mig saker som jag vet kan vara mindre bra... Nu är det över och nu mår jag hur bra som helst!!!

Kram