måndag 26 mars 2012

Pimpardagen ;o)

Lördag morgon, och jag börjar dagen med att sova liiiite för länge hehe men det var skönt, sen tog jag mig en ordentlig frukost som bestod av honungsyoghurt, kalaspuffar, skivade jordgubbar, juice, prickikorv macka och en kaffe!!! visst ser det smarrigt ut, ja kan lova att det var det ;o)

Efter frullen så skurade jag av balkongen så den vart ren och fin eftersom den skulle pimpas lite... ser rätt kalt och trist ut eller hur... Men bauhaus och jysk är bra ställen att åka till om man vill ha matta, möbler och lite annat att sätta ut på balkongen så vi åkte dit och handlade, och resultatet blev inte helt fel måste jag säga ;o) är rätt nöjd!!! lite rosa och lite grönt hmm va det inte det jag sa hahaha

Kvällen avslutades med invigning av dom nya möblerna med ett glas vin och en kall öl, dock är det lite för kallt för att sitta längre stunder där så vi anpassade oss in till vardagsrummet efter en stund, men hoppas att det blir varmare nu så man kan sitta ute längre!!!

Ja det var våran lördag!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Kanonfint, kanske lite lite rosa ;) hehehehe
Ser tok mysigt ut.

Kraaaaaam

Thaison sa...

Hej Cina och resten av familjen Söder Enberg,

Självklart får du sprida detta bland dina vänner :)

Till andra sponsorer i Sverige, har vi gjort vad som är lättast dvs använt mitt svenska mitt svenska bankkonto. Sedan tar motsvarande summa i thailändska baht.

Jag är även kassör för PTA (föräldrargruppen) så jag kan garantera att pengarna kommer till rätt använding dvs till barnens skolgård med nya klätterställningar etc.

Om du fortfarande är intresserad så maila din email till mig så får du alla uppgifter där sassatj@hotmail.com

Tusen tack på förhand!!
Kramar från ett strålande Ao Nang.