torsdag 22 mars 2012

Kryddparty ;D


Igår var jag hos svägerskans mamma på kryddparty och jäklar va kul det var, fick provsmaka alla möjliga kryddor, marinader, dippsåser och soppor... Kan varmt rekommendera att gå på ett sådant om man får möjlighet... Inköpet vart en chilikrydda som var riktigt stark och god den kommer användas mycket i våran matlagning dock ångrade jag mig att jag inte köpte vitlöken också för den var också kanongod men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen där jag kan handla på mig mer...

Idag mina vänner är det torsdag och det är såååå skönt, ska försöka tvätta när jag kommer hem, måste byta lite sängkläder och sen måste dammsugaren fram för det är inte fint hemma just nu kan jag säga men tillsammans med Mike går det fort att städa undan och göra fint hemma!!!

Nä nu återgår jag till jobbet tror jag ;o)
Kramar
Cina

Inga kommentarer: