onsdag 20 april 2011

Wow så längesen...

Ja nu är det ett tag sen jag skrev men det har ju varit full rulle hos oss (som vanligt) jag ska försöka sammanfatta allt lite kort...

Helgen som var så fyllde mamsen år så vi var där i fredags och åt smörgåstårta med släkten och i lördags var det bara familjen som träffades i solen och grillade och hade myspys...

I söndags så var vi hos lillebror och tog det bara lugnt och hade det skönt på deras inglasade altan...drack lite vin (nej inte rosé ännu det börjar vi med i maj)

Ser ut som Mike sitter rätt skönt där ;o)


Årets första fruksallad har vi också hunnit med och det smakade jäääätte gott....


Själv har jag mest suttit i solen och bara njutit dom här dagarna...


Nu är det dags att fortsätta med lite jobb
Vi hörs sen
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Även om det var en fullrulle helg igen så låter och ser det ut att ha varit väldigt trevligt;)
OJ så smal du blivit min vän, hur går det med dina vägningar??? Du ser iaf ut att må bra.

Kramkramkram

C´s sa...

Ja vi hade verkligen en jättebra helg, kändes som den var lugn även om vi hann med mycket... Tack, jo det går bra men just nu så väger jag mig inte, men jag ska lägga in lite siffror snart igen sen får det nog vara bra med vägningen för min del....Mår så jättebra som det är just nu...

Kraaaaaamiz