måndag 4 april 2011

Phuuu

Ja helgen var som jag tidigare sagt uppbokad....i fredags var det dock mys i soffan för mig och Mike, Patric var på ungdomsgården och Emelie var iväg på myskväll med sina kompisar....

Lördag morgon var det tidigt för då hade Patric fotbollsmatch och den vann dom med 8-0 eller 9-0 så det vart mycket klappa händer...
På kvällen ringde lillebror och bjöd över oss på lite spel och vin och gott tilltugg så vi begav oss dit och hade en kanonkväll....

Söndag var det dags för mig att jobba lite extra igen så jag åkte hemifrån 6,50 och jobbade sen till 14,15 och när jag kom hem så var det bara och packa väskan eftersom vi alla skulle åka till S.A.T.S och träna....efter träningen åkte vi hem och fixade mat och sen var det mys i soffan innan sängen ropade på mig...

Idag är det jobb som gäller, dock känns det lite trist när vädret är som det är men det kan ju bara bli bättre....

Vi hörs lite senare
Kramar
Cina

3 kommentarer:

Sabina sa...

Verkligen fullrulle!! Känner igen det där. Min lördag var såååå fullbokad men givetvis super trevlig med mycket sport, träff med sötCicci och fest på kvällen ;)

Man känner att man lever lixom;)

Snart är det helg igen så då får vi ta det lite easy;)

Kraaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha ja nog känner man att man lever alltid, helgen som kommer är mer än fullbokad....match och cafeterian på lördagen, ut till mamsen och papsen efter det och såga ner träd, söndag fotbollscup för Patric så det känns som att vi kommer ha mer att göra i helgen tyvärr...

Hoppas din helg blir bra
Kraaaaaam

Sabina sa...

Ojojoj jaaaa vad säger man ;)