onsdag 6 april 2011

Avslutning!!!

Idag är det föräldramatch för Patrics innebandylag, det är med andra ord avslutning för säsongen...Jag kommer dock inte vara med men Mike är med och ska spöa skiten ur dom små liven hahaha och efter det blir det laggen och pizza och kanske en öl det ser jag fram emot...Jag ska dock sitta på läktaren och hejja på alla föräldrar såklart....

I morgon ska Patric till sin pappa efter fotbollsträningen eftersom dom har prao på fredag och då har Emelie lovat att laga middag vi ska tydligen få någon kycklinggryta/soppa av något slag sen är det ju träning på kvällen för mor och dotter och sen är det NÄSTAN fredag!!!

Lördag har vi cafeteria ansvar för Patric har fotbolls match och sen ska vi ut till mamsen och papsen och hjälpa till med trädfällning tror jag det var sen på söndag är det fotbollscup (två träningsmatcher) för Patric så helgen lär ju bara flyga iväg igen...

Nu ska jag jobba på lite och sen ladda inför kvällen
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ehm tar tillbaka föregående kommenter ;) Vila my ass!!

MEN man är ju ledig från jobbet iaf.

Kraaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha nä men vila får man göra när man blir gammal och det är ju lååååångt kvar innan vi blir så gamla eller hur ;o)

Kramar