torsdag 7 april 2011

Kross!!!

Ja igår var det ju föräldramatch mot innebandykillarna och det gick ju galant för oss föräldrar, nu kan inte jag ta åt mig äran för jag stod över men Mike och Emelie var med i föräldralaget och jäklar va duktiga dom var...vinst med hela 9-8 (tror jag det vart) och efter det begav vi oss upp till den lokala pizzerian och käkade pizza och tog en goooood öl

dom har verkligen dom bästa pizzorna jag har ätit och alltid glad personal...

Idag är det handbollsträning som gäller och det ser jag fram emot som vanligt, ska bli skönt att träna lite....och har jag tur får jag med mig Emelie upp även idag...

Nu ska här jobbas lite så jag får gå hem någon gång!!!
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Är så avis på dina handbollsträningar nu måste jag ju avstå men hade jag inte haft en bulle i ugnen så hade jag helt klart varit där.

Ha det så bra å grattis till segern mot grabbarna, skönt att inte alla föräldrar lägger sig bara för att barnen ska få vinna;)
MOuhahahahah skrattar jag elakt.

Kramkram

C´s sa...

Jaaa va fasen det hade varit sååå kul om du hade varit med men men nu ska du ju ha en liten och då måste man ta hand om sig...

Nä vi gick in stenhårt för matchen och visade verkligen vart skåpet skulle stå hahahaha

Ta nu hand om dig
Kramar