tisdag 26 april 2011

Påsken 2011

Ja påsken har gått i arbetets tecken med hela familjen och det har varit otroligt kul och varmt förstås....men NEJ jag ska INTE klaga....

Skärtorsdagen började med en liten shoppingtur till stinsen med mina älskade barn som dessutom kunde hålla så sams så jag fick det här fina kortet på dom....

Kvällen avslutades med ett härligt besök av Jeanette och Micke som kom över på ett glas vin och lite spel...

Långfredagen började och avslutade vi ute hos mamsen och papsen där det skulle sågas ner massa träd och det överlät vi till Mike, Patric fick hugga upp det Mike sågade ner och det är väl en bra fördelning hahaha



Påskafton var vi hos lillebror med familj och hjälpte till att röja på deras baksida, det vart ett lass till brasan också... Dagen avslutade vi med god mat och god dryck...



Sen kan jag avsluta med att meddela att jag nu väger så här mycket....

Det innebär att jag har nu gått ner 38,8 kilo sen operation och det känns jättebra...

Nu ska jag på lunch med bästaste Nattis
Kram på er
Cina

4 kommentarer:

Sabina sa...

OJ vad ni hann med över påsken, najs=)

Dina barn är såååå fina, båda är väldigt lika dig, men Patrik vinner den kampen för shiiiiit va han är lik dig=)

Mys med familjen är det bästa på högtider.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

C´s sa...

Hahaha ja vi brukar hinna med en massa saker under helgerna och påsken gav ju oss några extra dagar....

Hahahaha jo jag har hört det där förut, han är tydligen en kopia av mig och det gör ju inget hahahaha

Ja det är faktiskt jättemysigt att kunna umgås med familjen under högtiderna...

Kramkramkram

alexandra sa...

Hoppsan, ni hade verkligen en fullspäckad påsk :-)
Grattis till 38,8 oxå!

C´s sa...

Alexandra: Ja jo nog va den fullspäckad alltid men det är lite typiskt oss hahaha
Tack tack men nu får det räcka med viktnedgången känner jag....

Kraaaaam