fredag 1 april 2011

Fullbokad helg!!!

Äntligen fredag och det är såååå underbart skönt....dock är ju vädret annat än bra men det ska ju bli bättre till helgen och det hoppas vi eftersom Patric har fotbollsmatch i morgon och då vill vi ju slippa regn och snö...

Igår kväll var det dags för handbollsträning igen och det var en jättebra träning, allt känns så himla bra i kroppen även om tempot måste jobbas upp men det kommer...det som var mest roligt va att Emelie var med och tränade och det var riktigt kul att träna tillsammans, vi var dom enda målvakterna där igår så vi fick peppa varandra och ge varandra tips....nu ska hon med och träna nästa vecka också....

Idag är det som sagt fredag och det är sååå skönt, ikväll blir det god mat och gott vin framför tv:n tror jag....Patric ska till ungdomsgården och Emelie ska ut med tjejgänget så det blir en lugn och stilla kväll för mig och darling....

I morgon lördag ska Patric spela sin andra träningsmatch med fotbollen och det ska vi kolla på sen ska jag och Emelie till Väsby centrum eller stinsen och ha lite mor/dotter tid och bara umgås det ser jag såååå fram emot för det är sällan vi har egen tid hon och jag...

På söndag blir det ev att jobba på hemtjänsten men det vet jag först om ett par timmar....blir det inte jobb så ska det bara slappas och ta det lungt, kanske ut till mamsen och papsen på en fika eller söndagsmiddag ;o)

Nu är det i alla fall jobb som gäller
Ha en underbar dag
Kramar
Cina

Inga kommentarer: