tisdag 1 februari 2011

Hemkomna!!!

God morgon på er!!!
Ja igår kom då äntligen barnen hem, som jag har längtat!!!! Dock ser jag ju inte så mycket av dom med tanke på träningar osv men lite mys fick jag allt.
Mike jobbade över igår så det innebar att JAG var tvungen att laga mat....det ska sägas också att jag lagade all mat när jag var gift så nog kan jag alltid men dom senaste åren eller rättare sagt sen jag träffade Mike så har jag inte behövt för han älskar att laga mat och står gladeligen i köket, så när han inte är hemma brukar barnen välja att vänta tills han kommer hem eller äta rester hmm bra betyg man har här.... Hur som helst så fixade jag fisk i ugn med purjolök, tomat, grädde och sen skivade jag ner potatis i det och det vart riktigt riktigt gott....
Idag är det jobb dock kommer inte Mike jobba över idag vilket är skönt, kvällen kommer bestå i ett föräldra möte för fotbollskillarna så det ska vi på och Emelie har träning så denna kväll är vi sysselsatta ordentligt ;o)

Jo helgen som gick då, gjorde vi något eller var den totalt tom??? Ja det är ju en tolkningsfråga hahaha men fredagen planerade vi hemma eftersom det var handboll, dock kom mamsen och papsen förbi och käkade och jag fick tillbaka min BIL som varit på verkstad i 3 veckor sååååå skönt!!! Lördagen gick vi upp och käkade en mysig frukost sen bar det av till IKEA där det vart liiiiiite shopping och sen hem till mamsen och papsen på middag och där blev vi kvar, det är tur dom har ett stort hus hahahaha

Söndag åkte vi hem rätt tidigt och sen var det ju handboll igen så vi gottade ner oss i soffan och hade en riktigt skön slapparsöndag.....

Nu är det dags att jobba på lite, har hur mycket som helst som ska fixas idag
Ta hand om er
Kramar
Cina

Inga kommentarer: