torsdag 10 februari 2011

Hur vart det nu då???

Skulle idag ha åkt till jobbet för första gången sen i måndags, mår rätt okej men i morse vaknade jag av en son som kräktes så jag tog den här dagen hemma för att vara på den säkra sidan....

Nu ligger han och vilar efter en morgon där vi kollat på film och fått i oss lite frukost... Hoppas det inte blir mer än så här...vill inte ha någon vinterkräksjuka här till helgen...

Ja snart är det helg och den ska vi tillbringa hemma, ska rensa garderober och byråer, lägga ut massa till försäljning på blocket och sen bara umgås det är ju sista helgen som barnen är här sen åker dom till sin pappa i två lååååånga veckor *suck* ja ni vet ju alla vad jag tycker om det, men det positiva är ju att Emelie kommer hem måndagar och torsdagar och sover för hon har sen träning och tisdagar kommer patric hem för då har han sen träning så jag kommer inte vara utan dom så speciellt mycket hihi

Nej nu ska jag ta reda på diskmaskin och sen lite tvätt tror jag om jag inte går och gosar ner mig i soffan med lilleman förstås *ler*

Ha nu en bra dag
Kramar
Cina

Inga kommentarer: