lördag 5 februari 2011

Helgen som kom av sig!!!

Ja ibland blir det inte som man tänkt sig kan man säga....
Jag har ju inte mått så jättebra en tid, har haft tryck över bröstet och ont i ryggen och sen har ju njurarna inte velat vara med... morgon började som vanligt jag hade lite ont i bröstet och ryggen men gjorde mig i ordning, pussade Mike hejdå och gick till tåget....när jag satt på tåget så kände jag att det bara blev värre och värre men har man möte med chefen kl 7 så har man....efter mötet som var slut kl 8,15 gick jag och la mig i vårat vilorum och hade en smärta som inte går att beskriva....ringde Mike och grinade som ett litet barn så han kom och hämtade mig och körde in mig till Danderyd IGEN!!!! Den här gången visade det sig att jag hade ett gallstensanfall!!!! JAG SÄGER BARA VARFÖR??????? Varför drabbas jag HELA TIDEN???? I alla fall så vart det morfin gånger 4 och dropp och röntgen och ultraljud....

Jag kom hem vid 19 igår kväll och då somnade jag i Mikes knä som ett litet barn på 5 röda...

Idag är det helt okej, fick ju rätt mycket smärtstillande men känner mig mör i kroppen....Det som väntar nu är ytterliggare en operation där dom ska operera bort min gallblåsa...Wow det är ju något jag ser fram emot NOOOOOOOOOOOT!!!

Helgen skulle vi tillbringa med våra underbara vänner med mat och spel tyvärr så blir det inte så tyvärr, men dom är förstående och vill ju bara att jag ska bli bra igen....Vill passa på att säga att jag älskar er N och R för att ni ställer upp hela tiden bättre vänner kan man inte få!!!!

Nu ska jag vila en stund och ikväll blir det melodifestivalen...

Trevlig helg på er

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Cina gumman, så du håller på. Du ska ju bara må bra å vara frisk nu...
Blir lite ledsen i ögat över allt du råkar ut för.

Hoppas du fått vila i helgen nu iaf.

Kramkramkram//Sabina

C´s sa...

Sabina: Tack för din omtanke, ja det har varit liiiiite mycket smärta på sista tiden men men nu går det säkert åt rätt håll...
Kramkram