tisdag 15 februari 2011

Kärlekens dag!!!

Ja igår mina vänner var det alla hjärtans dag!!!
Vi åkte till kinakrogen i märsta med Emelie (Patric är hos sin pappa) och käkade god mat och sen när vi kom hem så fick jag jättefina rosor av min älskling, vi satte oss i soffan med ett varsit glas vin och bara mös resten av kvällen...

Idag är det för kallt för Mike att jobba, så han är ledig och då passade han på att komma in till mig och luncha.... vilket jag tycker är mysigt!!!

Ikväll blir det god middag och bara slöa i soffan, känner mig lite trött idag....

Jo just det kl 8,20 besiktigas bettan och hon gick igenom den med en guldstjärna ;o) så nu är det inte körförbud på den....

Nu är det dags att jobba vidare och ringa lite samtal och sen är det möte, känns som det blir en låååång eftermiddag!!!

Kramar
Cina

Inga kommentarer: