fredag 18 februari 2011

Firarhelg!!!

Hej alla glada!!!
Äntligen fredag, den här veckan har känts låååång på något vis... Idag blir det en tidig dag eftersom det ska inhandlas lite presenter till Mike som fyller år på söndag men vi ska firar honom i morgon med familj och vänner....

Barnen åkte till sin pappa i måndags men är allt som oftast hemma hos oss och denna vecka har inte varit annorlunda hahaha vilket vi är glada över förstås... Emelie har ju sen träning måndag och torsdag så då är hon alltid hemma hos oss men nu fick hon för sig att istället för att åka till pappa idag så är hon "nog" kvar till på söndag fast då har hon ju match så hon bestämde sig för att vara kvar till på måndag.... Patric har sen träning tisdag och sen är det fritidsgården som gäller fredagar så han brukar vara hemma dom dagarna så ikväll kommer lilleman hem också och eftersom det är träning i morgon och vi ska fira Mike så är han också hemma hela helgen *ler* ja dom börjar bli lite bekväma hahaha

Imorgon lördag jobbar jag på hemtjänsten dock blir det bara mellan 7,30-11,45 vilket är rätt skönt för då hinner jag hjälpa till lite hemma innan alla kommer vid 16,30 tiden... Frågan är bara VAD SKA MAN KÖPA TILL MIKE???????

Nej nu ska jag fixa lite innan jag kan röra mig hemåt och hämtar upp Emelie som ska vara hos tandis kl 13,35

Ha nu en bra helg allihopa
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ja du det är svårt med presenter, jätte svårt. Har han något intresse, sportar han??
Jag köper nästan alltid kläder, men M brukar önska sig verktyg oxå å sånt som jag är så himla bra på ;)
Låter som en helg med fullfart, varför är jag inte förvånad =)=)=).

Ha det toppen å stort grattis till Mike.

Krmakramkram

C´s sa...

Hahaha ja nog blir det full fart alltid... Nja han tränar ju 3-4 dagar i veckan på s.a.t.s och verktyg är ju iofs ett bra tips hmm jag kommer nog på nått kul...

Ha nu en jättebra helg
Kraaaaaam