torsdag 27 januari 2011

Bra!!!

Idag mina vänner så mår jag nästan oförskämt bra eller ja om man jämför med hur sista veckan varit i alla fall...Nu har antibiotikan börjat verka ordentligt och trycket över mina njurar har släppt dock är jag lite öm fortfarande men det ger sig ju det med...

Idag är det jobb som gäller, ikväll är det städ och tvätt kväll dvs ta reda på ALLT som ligger på strykbrädan *suck* och sen damma, damsuga och skura av hemmet....och det tycker jag är rätt kul eftersom vi hjälps åt hela tiden så vi brukar sätta på lite musik och vipps så är allt klart....vill ju kunna njuta för fullt nu när det är helg och barnen kommer på måndag så all tvätt ska vara borta och huset ska vara städat då...

I morgon är det HANDBOLL!!!!! Det ser jag fram emot med skräckblandadförtjusning det är väl knappast troligt att vi slår regerande världmästarna men ändå, hoppet är ju det sista som överger en eller hur hihi

Helgen är än så länge HELT OPLANERAD!!!! Kan ni tänka er???

Ha nu en underbar torsdag
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

Jag mer ser fram emot handbollen imorgon med skräckblandadförtjusning, tror inte dom vinner, men hoppas på en riktigt bra match.
Suger ju om varken Carlen el Kim kan vara med och spela kan jag känna =(.
Oplanerad helg, hahaha det tror vi när vi hört om det på måndag;) hahaha.
Fortsätt krya på dig allt vad du kan.

Kramkram

C´s sa...

Matchen kommer absolut att bli bra men resultatet kommer nog inte gå våran väg men men.... Hahaha nja jag vet det låter lite otroligt men full rapport kommer på måndag vad som till slut hände i helgen har en känsla av att det blir full rulle i alla fall...

Kramkram