måndag 24 januari 2011

Danderyds Sjukhus

Ja då var vi där igen då *suck* det började redan i tisdags förra veckan med lagom smärtor i njurarna och sen eskalerade det bara....

I fredags hade vi middagsgäster och mys med våra vänner N och R och lilla gosiga J...hade dock rejält ont....

Lördagen åt vi middag med lillebror och svägerskan men då var smärtan olidlig kan jag säga.....sen vart det då DANDERYDS SJUKHUS som gällde....kom in och som vanligt går det rätt fort när jag kommer dit, börjar alltid med att kissa i burken sen tömmer dom mig på maaaaassa blod fast denna gång vart det bara tre rör, tempen tas, blodtrycket och pulsen....som vanligt var det ju inga värden man jublar över men det visste jag ju redan....det hela slutade med att jag fick dundermedicin och åkte sen hem på eftermiddagen...när vi kom hem så gick jag och la mig och tvärsov till handbollen började sen vart det middag framför tv:n och sen vart det sängen igen....herre jösses så jag har sovit....

Idag är det jobb som gäller, och jag måste säga att jag mår faktiskt helt okej....

Ha en underbar dag

Kramar

Cina

2 kommentarer:

Sabina sa...

MEN CARINA SÖDER (säger jag med bestämd mammaröst), du måste vara rädd om dig!!! Det här med njurarna låter ju inte bra alls ju. Går dom inte att fixa? Varför blir dom dåliga om å om igen??

Krya på dig nu Å ta hand om dig.

Kramkramkram

C´s sa...

*ler* jo då jag försöker... Jag kommer nu få en ny utredning men denna gång ska den göras på DS och inte på vårdcentralen....Varför det blir som det blir är det ingen som kan förklara tyvärr....

Kram kram