torsdag 20 januari 2011

Nu IGEN!!!

Ja nu har mina njurar gett upp IGEN!!!! Efter min GBP operation har det varit lite sisådär med mina njurar, dock säger läkarna att det inte har något med operationen att göra vilket känns skönt men det senaste året har jag åkt in och ut på njurmedicin med smärtor som inte går att beskriva....dock kommer det att göras en grundlig utvärdering av mina njurar nu IGEN så vi får väl se vad det resultatet blir....

Idag är jag på jobbet igen efter att legat hemma med smärtor i går, känns mycket bättre idag...drack nog flera liter vatten igår och det är ju bra, ska försöka komma ihåg att dricka mycket hela tiden men det är svårt....jag har aldrig varit någon stor konsument av vare sig vatten eller annan vätska så det blir till att lära om helt enkelt för min egen skull....

Ikväll är det handboll och det ska vi titta på så klart sen får vi väl se vad resultatet blir ;o) det kan ju bli alldeles underbart eller så kan fallet bli vääääldigt tungt....vi hoppas så klart på det första alternativet!!!

Nu ska här jobbas lite
Vi hörs senare
Kramar
Cina

2 kommentarer:

Fresia sa...

Cina
Är det ngn som sagt till dig att det är bra att dricka tranbärsdricka? Ska vara mkt bra för njurarna/urinvägarna så du skulle ju kunna prova det om du inte redan gjort det?

jobbigt men bra nu att de ska utreda!!!

Ha en bra helg!
kramen

C´s sa...

Nej det där med tranbäsdricka har jag inte hört förrut, det blir till att åka till affären och inhandla det, det kan ju inte bli värre!!! Tack för tipset...

Kramar